Kroky potřebné pro vrácení:
Jak to funguje:
Právo na vrácení je 14 kalendářních dnů, které platí pro fyzické i právnické osoby, které zakoupily produkty od (SC Tabara Telecom SRL).
Aby bylo možné využít vrácení produktů do 14denních kalendářů, výše uvedené musí být dodrženy kroky nezbytné pro vrácení.
Pozor!!!
Poplatek za vrácení balíku je zdarma a poneseme ho my.
Náhrada se provádí pouze na bankovní účet otevřený v lei do 10 kalendářních dnů.
Produkty lze vrátit, pokud jsou ve stejném stavu, v jakém byly dodány (žádné škrábance, poškození, chybějící příslušenství, neúplné balení). Poškození produktů nebo jejich uvedení do neprodejného stavu vede k odmítnutí vrácení nebo výměny za jiné produkty.
Na žádosti zaslané po 14 kalendářních dnech od data doručení již nebude brán zřetel.
Pokud se nacházíte v některé z níže uvedených situací, můžete požádat o vrácení dodaných produktů:
Spotřebitel má tedy právo do 14 kalendářních dnů od obdržení produktu písemně oznámit obchodníkovi, že ruší nákup, a to bez sankcí a bez uvedení důvodu.
Pokud je produkt vrácen ve stavu, ve kterém již nemůže být prodáván jako nový, má škrábance, poškození, chybějící příslušenství, nekompletní balení), vyhrazujeme si právo odmítnout vrácení.
Toto ustanovení platí conf. O.G. 1302000, v případě nákupu produktů z této stránky pomocí technik dálkové komunikace s použitím definic obsažených v O.G. 1302000 umění. 2 písmeno e.
Spotřebitel nemůže jednostranně vypovědět následující typy smluv, s výjimkou případů, kdy se strany dohodly jinak:
Smlouvy na dodávku produktů nebo služeb, jejichž cena závisí na kolísání sazeb na finančním trhu, které obchodník nemůže ovlivnit;
Smlouvy o dodávce produktů provedených podle specifikací spotřebitele nebo produktů výrazně upravených na míru, jakož i produktů, které ze své podstaty nelze vrátit nebo které se mohou rychle znehodnotit nebo zhoršit;
Smlouvy o dodávce audio, videonahrávek nebo počítačových programů, pokud byly spotřebitelem rozpečetěné.
V případě, že nedojde k vyřešení problémů souvisejících s vrácením personalizovaných produktů smírnou cestou, právní oddělení přijme nezbytná opatření, včetně právních kroků proti zákazníkovi, který si odmítne vyzvednout objednané produkty.
Výjimkou jsou situace, kdy jsou produkty dodávány s výlučně výrobními chybami. V takovém případě lze na základě fotografií, které to dokazují, přijmout opatření, která zahrnují výměnu produktu za identický
Požadované produkty nesplňují specifikace na webu:
Pokud se ukáže, že objednaný produkt nevyhovuje specifikacím v naší nabídce, můžete požádat o jeho vrácení za účelem výměny nebo vrácení plné hodnoty produktu.
Pokud je dohodnuta výměna za produkt s vyšší hodnotou , doplatíte rozdíl, respektive pokud je hodnota nižší, obdržíte částečnou náhradu až do hodnoty náhradního produktu. Případné náklady na vrácení a dopravu náhradního produktu nese společnost Sc Tabara Telecom SRL.
Nefunkční produkty během prvních 24 hodin od přijetí nebo zásilky vykazující poškození:
Pokud je přijatý produkt nefunkční během prvních 24 hodin od skutečného příjmu, domácí příjem kurýrem - můžete to reklamovat a požádat o vrácení produktu v této lhůtě, abyste jej nahradili novým produktem .
U produktů, jejichž zásilky vykazují při převzetí kurýrem viditelné poškození, doporučujeme jejich převzetí odmítnout.
Produkty vám byly doručeny omylem:
Pokud jste obdrželi jiný produkt, než který jste si objednali, nahlaste to co nejdříve, abyste produkt vrátili a nahradili jej správným. Veškeré náklady na vrácení a přepravu správného produktu ponese Sc Tabara Telecom SRL.
Poznámka:
Produkty lze vrátit, pokud jsou ve stejném stavu, v jakém byly dodány (žádné škrábance, poškození, chybějící příslušenství, neúplné balení). Poškození produktů nebo jejich uvedení do neprodejného stavu vede k odmítnutí vrácení nebo výměny za jiné produkty.